Меню Закрити

Що робити при пошкодженні багажу авіакомпанією?

Авіакомпанія пошкодила вашу валізу чи щось зникло з багажу? Ви можете претендувати на відшкодування фінансового збитку!

Читайте також: “Як захистити валізу?

Travelmode

По прибуттю в аеропорт ви помітили, що ваша валіза чи сумка була пошкоджена або частина багажу відсутня (бо поцупили)? Не сумуйте, наступні дії вам допоможуть!

  1. Збережіть посадковий талон і багажні квитанції

    Якщо не маєте посадкового, підійде будь-який документ, що підтверджує ваше бронювання (з кодом).
    passbook min

  2. Заявіть про пошкодження відразу після отримання багажу, не залишаючи аеропорту

    Необхідно одразу, до виходу з контрольної зони аеропорту, звернутися до служби розшуку багажу (LOST&FOUND/Passenger Service).
    Якщо не виходить заявити про пошкодження до того, як ви покинули аеропорт, можливо, ви зможете зробити це в інший час. Однак у різних авіакомпаній різні правила, тому з’ясуйте актуальні вимоги на сайті вашого перевізника. (Наприклад, МАУ подання таких заяв не підтримує.)

  3. Подайте претензійну заяву про відшкодування, або Акт про пошкодження чи крадіжку багажу (Damage and Pilferage Report‒DPR)

    В LOST&FOUND ви зможете оформити акт про неналежне перевезення багажу (Damage and Pilferage Report‒DPR). Швидше за все, вас попросять подати цю заяву в авіакомпанію, якщо ви особисто заявите про пошкодження, втім деякі авіакомпанії надають можливість заповнити його онлайн-форму.
    Наприклад у МАУ, це виглядає так: ви маєте подати претензію, щодо пошкодження чи недостачі вмісту багажу не пізніше 7 днів з моменту отримання багажу. Ви можете зробити це особисто, в онлайн формі чи за email разом із вказанням отриманого 10-значного коду Акту DPR (наприклад: ATLXS13166).

  4. Надайте свої валізи для огляду, щоб їх відремонтували або замінили

    По можливості це теж бажано зробити, не покидаючи аеропорту. Вам потрібно буде домовитися з представниками авіакомпанії про рішення: ремонт, заміна чи інша компенсація.
    Але звісно, такі пошкодження як незначні подряпини не є предметом розгляду, вам буде достатньо придбати собі чохол для валізи, щоб уникнути цього.

  5. Подайте в авіакомпанію заявку на виплату компенсації за пошкодження вмісту вашого багажу

    Разом із претензією подайте документи, які підтверджують право вимагати компенсацію і можуть прискорити розгляд (квиток чи маршрут-квитанція, фіскальні чеки оплати послуг, квитанція про оплату наднормового багажу, відривний талон багажної ідентифікаційної бирки, акт про пошкодження чи крадіжку багажу).
    Авіакомпанія компенсує не всі предмети, що знаходилися в вашому багажі, або може взагалі не визнати свою відповідальність. Однак якщо вам вдасться привести переконливі докази провини перевізника, результат буде коштувати витраченого часу.

❤ обирайте найкращі товари для подорожей на Travelmode та подорожуйте з задоволенням!
Опубліковано в Транспорт

Схожі записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *