Вісім з десяти пасажирів реєструють свій багаж, а це більше за 4,3 мільярди валіз та сумок, що мандрують світом в рік, й, інколи, вони затримуються, губляться чи псуються, це так
Mishandled baggage, або “помилково опрацьований багаж” – це багаж, що був затриманий, пошкоджений, викрадений або втрачений під час подорожі. Багаж записується “помилково опрацьованим” авіакомпанією самостійно, або після отримання претензії від пасажира.
Travelmode
Довгострокове зниження кількості помилково опрацьованого багажу
З 2007 року кількість пасажирів зросла на 76%, та досягла 4,3 мільярдів у 2018. Незважаючи на збільшення тиску на існуючу інфраструктуру повітряного транспорту, кількість помилково опрацьованого багажу значно зменшилася. Це стало можливим завдяки інвестиціям у технології, автоматизацію і нові процеси.

Загальна кількість затриманих, втрачених та пошкоджених валіз, сумок та іншого багажу знизилася на 47% від 46,9 млн у 2007 році до 24,8 млн у 2018 році.
Так, на 1 тис. пасажирів стається халепа із 5,69 шт. багажу.
Читайте також: “Наскільки безпечно літати?“
Travelmode
Порівняння затриманого, пошкодженого та втраченого багажу
Головною проблемою і основним фокусом для авіакомпаній серед помилково опрацьованого багажу – затримка валіз та сумок, на яку припадає понад 3/4 помилок.
Якщо вас цікавить “як часто губиться багаж?”, то це лише 5% з усього помилково опрацьованого багажу, а ось пошкодження чи часткова втрата багажу з валізи, майже в 4 рази більша, і сягає 18%.

Читайте також: “Що робити при пошкодженні багажу авіакомпанією?” та “Як захистити валізу?“
Travelmode
Чому затримуються ваші валізи та дорожні сумки?
Перенесення багажу (трансфер) з одного літака на інший, або від однієї авіакомпанії до іншої – основна причина затримок валіз, сумок та іншого багажу, й займає майже половину всіх затримок.

Чи буде кількість затриманого, втраченого та пошкодженого багажу знижуватись?
Безперечно! Вже тільки протягом 2018 рік зросла кількість авіакомпаній, що запровадили відстеження багажу в усіх ключових точках подорожі від реєстрації й завантаження на літак, до трансферів та прибуття. Ці дії відбуваються у відповідь на Резолюцію 753 IATA*, що має на меті підвищення ефективності переміщення багажу та зниження рівня помилок в цьому процесі.
*ІАТА, міжнародна організація повітряного транспорту, що представляє близько 290 авіакомпаній або 82% загального повітряного руху. Від 1 червня 2018 діє Резолюція 753, що зобов’язала авіакомпанії відстежувати повний цикл пересування багажу.